WwW.SohBeTTe.BiZ BiR AiLeYiZ

WwW.SohBeTTe.BiZ BiR AİLE PORTALİ
 
AnasayfaSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 okuyun kopun ohiai:D: bu sozler ınanılmaz komık :=)):

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
KaraŞimşek_054
User
User
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 66
Yaş : 26
Nerden : Uzaydan
Kayıt tarihi : 12/05/08

MesajKonu: okuyun kopun ohiai:D: bu sozler ınanılmaz komık :=)):   Salı Haz. 10, 2008 3:29 am

» GÖNDER GÖNDER, BEN TUTARIM.

» AABI ÇOK SERİ BİR ARABA BU YAAA...

» KORKMA HAYATIM, ARABAMIZDA ABS VE AIRBAG MEVCUT.

» POSTANEDE BANA AİT BİR KOLİ VARMIŞ ONU ALMAYA GELDİM.

» OOLUM..5 TAŞ ÇALDIM RUHUN BİLE DUYMADI..
» BAKIN ÇOCUKLAR, BU DENEY SETİ, KAPAĞI AÇILINCA GÜVENLİK ÖNLEMİ

OLARAK ELEKTRİGİ KESER..

» DEMEK PİRANA DEDİKLERİ ŞEY BU..HİHO..

» BAK HULUSİ ABİ BIYIKLARI ILE OYNUYOM Bİ ŞEY OLMUYO.

» EY RUUUUHHH..GELDİYSEEEN......

» O İRMİKLERİ NEDEN ALDIN NURHAN..HELVA MI YAPICAN?.. NİYE?

» DOĞALGAZIN ÜLKEMİZE HAYIRLI VE UĞURLU OLMASINI DİLİYOR VE

DOĞALGAZLA ÇALIŞAN İLK OCAĞI HUZURLARINIZDA YAKIYORUM.

» EVLADIM, BENİ KARŞIDAN KARŞIYA GEÇİRİR MİSİN?
» GEEEEL, GEEEL SAĞ YAP GEEEL...

» BAH BAH BAH HALA UZUNLARLA GELiYO...

» CANİKOM, BU ETİN TADI SANA DA BİRAZ GARİP GELMEDİ Mİ?

» MÜJDEMİ İSTERİM TURAN ABİ BİR KIZIN DAHA OLDU.

» KİM BEKLER LAN YEŞİLİN YANMASINI?!

» EŞŞEK ŞAKASI YAPMAYIN LAN...

» BEKLE CEMŞİT ABİ BEN BİR DALIP ÇIKICAM.

» KORKMA HANIM BU SAATTE KAPIMIZI KİM ÇALACAK, TANIDIK BİRİDİR.

» HALA KARLI GÖSTERİYOR MU HANIM?

» ELEKTİRİKÇİYE NE GEREK VAR CANIM, BEN HALLEDERİM.

» BAK ŞİMDİ NASIL SOLLIYCAZ ..

» GEL ABİ BURASI BOYU GEÇMİYOR...

» AYA BAK AYA, KAMYON FARI GİBİ !!!

» BEN DENEDİM, KORKMAYIN.

» BAK KADRİ ABİ, SUYUN DERİNLİĞİ ÖNEMLİ DEĞİL, ASIL İŞ ATLAMASINI
BİLMEK..

» YAV HAYRETTİN ABİ BURASI FENER TRİBÜNÜ DEĞİL GALİBA..

» HİHİHA...BAK GELEN ŞEY KÖPEKBALIĞINA NE KADAR DA BENZİYOR.

» RASİM ABİ, KAFESİN KAPISI KAPALI DEĞİL Mİ?

» NALAN, BİR KİBRİT YAK DA BAKALIM NE KOKUSUYMUŞ...

» YAPMA SATILMIŞ ABİ, ŞEYTAN DOLDURUR.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.sohbette.biz
 
okuyun kopun ohiai:D: bu sozler ınanılmaz komık :=)):
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
WwW.SohBeTTe.BiZ BiR AiLeYiZ :: EĞLENCE BÖLÜMÜ :: GEYİK-
Buraya geçin: